FOLLOW YOURSELF

3 weeks

Publicerad 2014-02-05 23:09:59 i

Jag vet, det är klyschigt att "starta om" en måndag - men programmet jag har valt att ge mig på nu börjar en måndag och för att komma på rätt spår tänker jag köra efter det. Tre veckors utmaning. Det gäller ingen sjuk diet och intensiv träning. Mer sunt förnuft och lagom men givande träning.
 
Jag kommer göra detta för att må bättre.
Bli piggare.
Starkare.
Jag tänker föra anteckningar här i min blogg, för att kunna se resultat. Även bilder.
 
Just nu är jag ett vrak. Har börjat få problem med min rygg. Är otroligt trött och orkeslös. Lat. Äter i perioder skit och perioder helt ok. Känner att jag behöver väcka mig själv och komma på banan igen. Jag måste sätta fart med mitt liv. Om ett halvår fyller jag 25 år... Ska söka en utbildning innan mars men jag måste skriva det personliga brevet - och jag känner att jag måste må bra fysiskt och psykiskt för att kunna göra det. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

CJ

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela