FOLLOW YOURSELF

Bekännelse...

Publicerad 2014-02-17 14:59:15 i

Nu har jag suttit och grubblat, letat och räknat och kommit fram till att det stämmer - hon är helt enkelt duktig. Det var inte tur, som jag trodde... Det är jobbigt att vara så avundsjuk. Det finns ingen som gör mig så avundsjuk som hon - varför?
 
Jag vill en gång för alla nu släppa det. Hennes liv ändrar inte mitt. Hennes framgångar gör inte mig och mitt liv sämre, även om jag känner så... Jag måste sluta jämföra mig med henne! Jag måste leva mitt liv, precis som hon gör. Jag ska se henne som en inspiration till att göra mitt bästa med mitt liv! Jag är glad för hennes alla framgångar, hon förtjänar verkligen allt hon får! 
 
Kommer att jobba stenhårt med detta nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

CJ

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela