FOLLOW YOURSELF

#bitterfitta

Publicerad 2014-02-05 15:07:51 i

Hade så svårt att somna igårkväll... Var så besviken och arg på personer som jag trodde tyckte om mig för den jag är. Men i själva verket vill de bara ändra mig till någon jag inte är. Jag trodde att vi var vänner. Men nu ser jag sanningen i vitögat - och ännu en gång har jag varit så naiv. Jävla pucko...
 
Å andra sidan är det kanske mitt fel... Jag låter folk styra och bestämma över mig. Jag förintar mig själv och mina känslor för att vara andra till lags. I slutändan är det jag som förlorar. Förlorar framför allt mig själv...
 
Jag är rädd för att släppa saker jag tycker fungerar, som jobbet. Men jag kommer ingen vart, får inga fler fasta tider, blir utnyttjad... Jag sliter för att andra ska kunna slappa. För då är alla nöjda. Fast vad får jag tillbaka? Inget.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

CJ

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela