FOLLOW YOURSELF

Tack för att smink finns!

Publicerad 2014-02-04 15:47:53 i

Dagar som denna när mitt ansikte har bestämt sig flr att se ut som en pizza är jag så tacksam för smink! Speciellt när jag ska ut och bowla med några kollegor... I stan. Då vill jag ju inte se ut som ett freak. Har inte gjort så mycket idag, städat lite och sett på tv. Nu håller jag på att göra mig i ordning för kvällen. Ska gå om 1,5 timme och funderar på att äta något innan eftersom jag bara har ätit frukost idag - i och med att jag gick upp sent...
 
 
Igår var jag med en kompis på spinning/core-pass. Så härligt, äntligen!! Jag svettades som en GRIS. Det var typ 4 månader sen jag var uppe i så hög puls, och jag har verkligen saknat det. Hoppas verkligen att jag kan komma igång igen - har bokat ett pass på tordag som jag hoppas jag kan gå på om inte jobbet ringer.
 
Well, äta nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

CJ

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela