FOLLOW YOURSELF

Hallå hallå

Publicerad 2014-01-29 22:45:20 i

Jo men det var ett tag sedan jag skrev här...
Sitter just nu med en mask i ansiktet som stramar och inte är skön. Men vill man vara fin får man lida pin - eller hur? Inte för att jag blir så fin men ändåååååååååååå.
 
Det händer inte så mycket just nu. Jag är förkyld för andra gången i rad och min självkänsla har åkt på semester - tillbaka på obestämd tid. Det suger! Jag vågar inte göra någonting... känns hopplöst. Vill komma igång med träningen igen. Var inne på ett gym igår och hörde mig för med priser och så. Fick veta att jag var välkommen att test-träna några pass utan att betala, hur sjysst är inte det? Gick jag dit idag? Nej...
Men jag är ju förkyld så... Dock hade det varit super-duper-bra om jag gick dit imorgon men i stundens hetta känner jag inte för det. Känner mig fet, ful och väldigt fel. Bara så fel överallt, som att jag inte passar in var jag än är.
 
SUCKS!
 
Nu ska jag i alla fall tvätta av mig den här masken....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

CJ

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela